Saturday, August 17, 2013

بحث اندر بحث اندر ماتحت ما !

بله..بالاخره اين همه ش سوال است!همين زندگي را مي گويم..در طول اين چند وقت متوجه شدم نه تنها همه اش سوال است بلكه اگر يك مقاديري از "گشادي"خارج باشيد همه اش هم جنگ و دعوا و جدل است...منطقي و غير منطقي!دائما بايد بجنگي!براي خودت!براي خانواده ات!براي دوست دختر يا دوست پسر نداشته ات!وا كه بدهي مي شود مكافات..همانموقع اگر جنگيدي كه هيچ اما اگر تنگي ات گرفت ديگر شرمنده اخلاق توپت هستيم!!!بايد تا صبح روز بعد شروع كنيد به جنگيدن با همه كس و همه چيز!

اصلا به قول ماركس بزرگ آن چيزي كه باعث حركت است حتي در شلوارتان يا دامنتان همين تضاد است!توجه بفرماييد مثلا يك جايي خوب مي خارد!اين خارش هم همان ايجاد تضاد في مابين دو چيز در يك ناحيه است كه ناشي از همان برخورد يا سايش است بين چيزتان و چيز ديگرتان!!!!بله..يك همچين جامعه شناس خودماني اي هستم من تازه كجايش را ديده ايد!

يك چند وقتي چيزي براي نوشتن نداشتم اتما دلم تنگ اينجا شد هيييييييي خلاصه بالاخره ظاهرا دوباره آمدن گرفته..
اين آهنگ شاهين را كه آخرين آهنگش است حتما گوش كنيد اسمش "مامان"است و براي مادرش خوانده..البته چون ربطي به بحث نداشت و حتي شايد باورتان نشود اصلا بحثي در جريان نيست گفتم يك زنگ تفريحي داده باشم يك چنين آدم ساختارشكني هستم من مثل مرحوم حضرت امام :-)

خلاصه آنكه همه اش گيجي و گنگي است و خيلي مسايل عديده بزرگ و جهاني و شخصي و تومباني از همين گيجي و گولي در مي آيد ملت از همين احساسات گيجي و گنگي شاعر شده اند،فيلسوف شده اند حتي شنيده شده ملت آهنگساز هم شده اند!خدا پدرتان را بيامرزد..ياد بگيريد كه هيچوقت يچ چيزي را كامل ياد نگرفته ايد اين باعث مي شود دائما بجنگيد!

حالا ايني كه اين بالا گذاشتم 3 تاست يا 4 تا ؟!

2 comments:

  1. میدانی
    تحت من در ماتحت من جامانده
    نه جنگی نه ویرانی نه ویکتوری
    وقتی مهم نباشه
    قیافه ی زندگی
    خنده داره !

    ReplyDelete
    Replies
    1. قيافه ي زندگي واقعا مفتضحانه خنده داره

      Delete