Sunday, July 8, 2012

خانمهاي عزيزي كه به اسلام ايمان آورده ايد توجه بفرماييد:

 اين ها نه توهين است نه خالي بندي است و نه حتي اصلا بنده آنها را نوشته ام!
یک زن مسلمان و مومن باید بپذیرد که : طبق آیه 3 سوره نساء شوهرش حق دارد 4 زن داشته باشد و طبق آیه 34 سوره نساء شوهرش در صورت نافرمانی می تواند او را کتک بزند و طبق آیه 11 سوره نساء به او ارث نیمه می رسد. باید بداند که طبق آیه 223 بقره ، "کشتزار مرد" لقب دارد و مرد می تواند هر گونه و هر زمان که بخواهددر وی زراعت (شما بخوانيد سكس) کند باید بداند که طبق آیه 34 نساء ارزشش از مرد کمتر است و مرد به دلیل آنکه خرجش را می دهد ، مالک اوست و طبق آیه 24 سوره نساء می شود در جنگ او را به عنوان یک کالا به غنیمت گرفت و به او تجاوز کرد!
......................
راستي خواهرم حجابت را رعايت كن!

5 comments:

  1. ما داریم اینجا راجب زبانم لال ژانرهای ممنوعه گفتمان در می کنیم, مدتهاست طبق آن آیات مبارکه به آتش دوزخ واصل شده ایم , آن وقت تو راجب حجاب با ما حرف می زنی؟
    LOL

    ReplyDelete
  2. كلا عرض كردم...!!!!!!نه شما كه نه...با بانوان مسلمان معتقد بودم!

    ReplyDelete
  3. ههههههههه! سنتی سخنانت بسی گوهربار بود
    دگرباش جان اینا درسته اما خیلی جاهای دیگه هم قران بدجوری از زنا دفاع کرده درضمن نباید فراموش بشه آیات قران مشمول گذشت زمان میشوند و در هر زمانی باید برداشت مربوط به اون دوران رو کرد با وضعیت اجتماعی زنان 1400 سال پیش به نظرم منطقی بوده چون مرد خرج زن رو میداده زن از او اطاعت کنه در مورد 4 همسری هم اونقدر سنگ جلوی پا مردا گذاشته شده که یک مسلمان واقعی هرگز همچین کاری نمیکنه حتی بارها ذکر شده بهتره که همسر دوم اختیار نکنند چه برسه به سوم و چهارم. اما کو مسلمان واقعی؟ اگر انسانها نمیتونن درست رفتار کنند ایراد از خدا نیست!

    ReplyDelete
  4. البته عقیده هر کس محترمه ولی به نظر من دین به طور کل چین به درد بخوری نیست .انسان باید شعور و انسانیت و وجدان داشته باشه نه دین. وقتی شعور و انسانیت نداشته باشی دین به چه درد می خوره؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. بله چه جالب!!!چقدر نظر بنده به شما نزديكتره...!!!

      Delete